čtvrtek 29. května 2014

Mini elf haul

Ahoj všichni,

na stránce kosmetiky elf minulý týden probíhala akce poštovného zdarma a tak mě kamarádka nalákala si něco objednat :) už dlouho jsem chtěla vyzkoušet jejich zapečenou tvářenku v odstínu pinktastic, jelikož jsem na ni slyšela hodně chvály na youtube. Jak jsem se právě tam dozvěděla není to moc tvářenka ale spíše rozjasňovač, který je celkem dost srovnávaný s MAC soft and gentle, ten od macu nevlastním ale proč nevyzkoušet něco, co je tomu aspoň podobné že ano? A musím říct, že jsem moc spokojená! Rozjasňovač je super! Je krásně přirozený a perfektně prozáří obličej. Teď na léto to bude produkt, po kterém sáhnu každý den :) Dávám si ho do vnitřního koutku očí, a jakoby nad tvářenku (nevím jak přesně se tomu místu říká :D). A další věc, kterou jsem přihodila byla báze pod oční stíny, asi k ní nemusím psát nic extra, ale je skvělá, pro mě jedna z nejlepších...za 39 Kč??good deal :-)





2 komentáře:

  1. Týjo ten rozjasňovač vypadá na ruce moc hezky! Určitě ho pak vyfoť i na tobě :).

    OdpovědětVymazat
  2. Vyzerá to naozaj super :)
    Pozývam ťa na moju giveaway :)BellesFleurs

    OdpovědětVymazat