úterý 26. června 2012

MUST HAVES in summer

Ahoj ahoj :)
přináším Vám nový článek s ,,must haves" in summer..tedy věci, které určitě budete v létě potřebovat. Jestli jste tedy zrovna před nákupy a nevíte co by mohl by Vám můj článek pomoci.

Začneme tedy s nutnými věci v kabelce, které budou stoprocentně užitečné!!


*Nivea invisible 48h- vyhovují mi víc tuhé antiperspiranty, protože normální deodoranty ve spreji podle mě proti pocení nepůsobí absolutně vůbec:)
* Samozřejmě nesmějí chybět barevné laky na přelakování oděrek.
*Voňavka - tak to je jasné, nikdo nechce v létě zapáchat. Když bude páchnout někdo kolem Vás klidně přestříkněte i jeho:) Pro informaci je to Beyonce-Heat rush.
*Elf conditioning lip balm- nebo jakkýkoliv balzám s SPF.

Dále jsou nutností brýle, možná máte více než já, ale mě jsou stejně naprd protože nejvíc nosím ty které jsem si koupila naposledy :D


Jako poslední jsou nutností opalovací krémy!!Veřte mi jednou se nenamažete a dopadnete jako já o víkendu, ještě teď skučím jak mě ty záda příšerně bolí!!



4 komentáře:

  1. Voňavku od Beyonce mám taky a je úplně nejlepší :) Mám od ní i tu novou pomerančovou a ta taky voní moc krásně :)

    OdpovědětVymazat
  2. tiez som sa zamerala na pripravky po opalovani z DMky :)

    OdpovědětVymazat
  3. hezké laky na nehty!
    a ta vonavka Beyonec je taky super :))

    OdpovědětVymazat