pondělí 11. června 2012

My everyday makeup


Ahoj ahoj, dnes mám pro vás kosmetiku kterou používám každý den. Někdy přidám ještě stíny, podle toho kolik mám ráno času a jak se mi chce:)
*Maybelline Super Stay 24h (jsem s ním hrozně spokojená, určitě o něm uslyšíte ještě v nějakém článku, který mám naplánovaný věnovat jen jemu, pozn. je velmi chválený i známými youtube gurus)
*Rimmel Stay Matte...dlouho vydrží, nelesknu se po něm a velmi krásně voní :))
*Miss sporty Fabulous lash.. je velmi podobná jedné od rimmel, jen teď nevím jak se jmenuje, taková s tim zakřiveným kartáčkem, levnější varianta a spokojená jsem úplně stejně jako u rimmel.
*Essence eyeliner pen..tak tohle je naprostá jednička mezi očními linkami ve fixu. Mám ho snad půl roku, žádná stopa po vyschnutí a na očích vydrží celý den jako přibyté..OPRAVDU DOPORUČUJI!!
*Elf Contouring Blush&Bronzer..hodně pigmentovaný, snadno se nanáší a já jsem s tímto výrobkem velmi spokojená. Je často srovnávaný s NARS Orgasm&Laguna, ale o tom že je to nesrovnatelné se asi nemusíme bavit.
*Lesk h&m..velmi pěkný lesk na rty, nic extra dobrého ani zlého k němu nemám.
*Rtěnka elf v odstínu Nostalgic..je z té levnější řady, trochu vysušuje ale když pod ni dáte balzám tak je ok:))Moc pěkný odstín, takový nude-růžový viz. obrázek dole.
*A poslední štětce..ten na tvářenku je z elfu, nevím proč ho tady na internetu všichni tak haní, já jsem si ho objednala jen tak, že jsem chtěla vědět jaké má elf štětce a jsem s ním moc spokojená.  Možná by měl být trochu být hustější a jemnější, ale to je už otázka peněz, po štetci za 40 korun vážně neočekávam nic slavného..A ten druhý se omlouvám ale absolutně vůbec si nevzpomínám odkud je, asi dárek :D


1 komentář:

  1. Rtěnky od elfu mám taky a jsem s ní moc spokojená, je to krásná barva :)

    OdpovědětVymazat