pondělí 9. září 2013

Inspiration pictures

Hi :-)

Nevím jak vy ale já miluju brouzdání po různých stránkách typu WeHeartit nebo Instagram. Pro mě jsou všechny hrozně inspirující, třeba když najdu nějaký obrázek eye makeupu..hned už beru štětce a stíny a jedu :D Hrozně mě baví koukat na ty holky, jaký mají styl a na jejich outfity. A tak jsem pro Vás vybrala pár obrázků, které mě zaujali za poslední dobu nejvíce.

Koukáte taky rádi na tenhle druh stránek? :-)

Runwaydreamz!




- | via Tumblr

Go Hard Or Go Home. | via Tumblr

girl | Tumblr

Untitled

Take me as I am.: I can only imagine...

Tiffany ♥ - Idėjos prie kavos - www.picit.ledi.lt

Beautiful Photos

Chronik-Fotos

5 komentářů:

  1. Tumblr a whi,to je moje. Taky tam vždycky slintám:D

    OdpovědětVymazat
  2. tie prve sortky su uzasne!

    Inak pozyvam na giveaway o BIELENDA BALICEK, tu:http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/09/bielenda-super-mega-giveaway.html

    OdpovědětVymazat
  3. To oblečeni je tak super, mit tak na to postavu :D :((
    A makeup taky :))

    OdpovědětVymazat
  4. Weheartit milujem! :)

    http://just-followyourdreams.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat