středa 11. září 2013

New cosmetics products

Hi everyone!!

V tomto článku Vás seznámím s produkty, které jsem si za poslední dobu pořídila a jak jsem s nimi spokojená :-)




NYC SMOOTH SKIN FACE LOOSE POWDER
Mám ho v odstínu Naturally Beige a jsem s ním moc spokojená!! Zanechává mou pleť jemnou a i bez použití make-upu pěkně kryje malé nedokonalosti. Za mě 10/10 b.


MISS SPORTY STUDIO LASH
Ohledně miss sporty řasenek jsem celkem nejistá. Moc dobré je nemají, teda zatím ty co jsem vyzkoušela..Tahle se mi zdá nebýt vyjímka. Koupila jsem si ji, protože mi už docházela moje Falsies od Maybelline, ale žádná hitparáda to není..hlavně ten plastový kartáček...zůstává na něm hrozně moc té řasenky takže to nakonec způsobí akorát tak slepené řasy, ale naštěstí mě zachránil kartáček od již zmíněné Falsies..takže jsem jen vyměnila ten plastový za ten od maybelline a do té doby než si zase koupím novou (což nebude za dlouho :D) to nějak přežiju. Za mě 5/10 b.

mé řasy sice řasenkou od miss sporty, ale s kartáčkem od maybelline :D

MAYBELLINE COLOR WHISPER
Už jsem se o ní tady na blogu zmiňovala..je úžasná, color whisper miluju. Jsou i rtěnkou i balzámem zároveň. Ta moje je v odstínu Made for magenta. Za mě 10/10 b.



BALEA BRAZIL MANGO BODYLOTION
Tyhle tělové emulze od Balei mám moc ráda..hlavně proto, že mají tak neobvyklou vůni, kterou u normálních tělových mlék budete jen těžko hledat. Tenhle je s vůní grapefruitu a manga..prostě náádhera. Ale pozor, každému vonět nemusí..mojí sestře to nevoní třeba vůbec a co se týče hydratace ta není nějak světová. Za mě 7/10 b.



MAYBELLINE EYESTUDIO LASTING DRAMA GEL EYELINER 24h
Linky nosím skoro každý den už přes 4 roky a tak jsem spoustu produktů už vyzkoušela a nejvíc mi z nich na vytvoření linky, takové s tím ,,ocáskem" (můžete se podívat na fotku mé linky, když přejdete k údajům o řasence od miss sporty). A navíc vydrží celý den bez rozmazání :-) Maybelline k linkám dodává i malinký štěteček, který mi vyhovuje ještě více než normální zkosený. Za mě 10/10 b.


2 komentáře: