pondělí 26. srpna 2013

Crest 3D whitestrips 2 hour express recenze


Ahoj všichni!
Vím, že jsem tu přes týden nic nepřidala a neodpovídala na komentáře ale byla jsem od rána do večera v práci takže jsem neměla vůbec čas.
Tentokrát Vám přináším recenzi na Crest whitestrips..pokud koukáte na youtube gurus tak tyto bělící pásky určitě znáte. Pokud ne, jedná se o bělící pásky, které přilepíte na zuby a ony by Vám je měli vybělit..existuje mnoho druhů, já si vybrala ty na 2 hodiny se 17% obsahu peroxidu...všechno bylo v pohodě, to nasazení i ty 2 hodiny se s tím v puse dalo vydržet..jenže mi přijde, že mi to nevybělilo absolutně vůbec :D opravdu podle mě vyhozený peníze. Docela mě to mrzí, chtěla jsem hollywoodský úsměv :D ale tak nedá se nic dělat no. Moje zuby jsou samy o sobě celkem bílé ale chtěla jsem je prostě mít ,,white pearl" a ono nic ..škoda, možná příště vyzkouším zase něco jiného a dám Vám určitě vědět ;-)

Jinak máte s crest whitestrips nějaké zkušenosti??


1 komentář:

  1. ja som o nich este nepocula :(

    Inak nezabudni sa zapojit do Weleda giveaway: http://biancaprincipessa.blogspot.sk/2013/08/weleda-peeling-super-giveaway.html

    OdpovědětVymazat