pátek 16. srpna 2013

Shopping

Ahoj všichni!
Včera jsem byla s přítelem v kině a zrovna jsem se koukla po pár obchodech. Měli jsme ale jen hodinu do začátku tak jsem toho moc nestihla. To nevadí - doženu to v pondělí :D i tak mám ale z věcí velkou radost!



*svetřík je z H&M
*NYC loose powder v odstínu Naturally beige
*další Color whisper by Maybelline v odstínu Mad for Magenta (viz. fotka)
*Gelové linky od Maybelline se štětečkem

Fotka je zkřiva protože mi to tady prostě za boha nešlo otočit tak mě omluvte :) Jinak film, na kterém jsme byli se jmenoval Podfukáři - doporučuju!!!

3 komentáře:

  1. Ah I wanted to buy the eyeliner. Is it good? xx

    OdpovědětVymazat
  2. Barva color whisper je úžasná! :-) pěkný blog, už jsem nová čtenářka :)
    Zvu tě na GA, budu ráda, když se zapojíš :-) http://hollybword.blogspot.cz/2013/07/1-giveaway.html

    OdpovědětVymazat