pondělí 12. srpna 2013

Simple everyday make up look


 Ahoj ahoj dneska jsem pro Vás nafotila make up, který je velmi jednoduchý a vhodný pro každodenní nošení zvlášť teď v létě, protože jsem nepoužila žádný hutný make up ani bb krém. Tak jdem na to :)

Jako první samozřejmě musíme trochu vyživit pleť. Já to dělám pokaždé před nanesením jakkéhokoliv korektoru nebo make-upu, protože moje pleť má tendenci se rychle vysušovat takže pro mě je to nutnost.
Použila jsem klasickou malinkou niveu - pro mě nejlepší krém a to jsem jich vyzkoušela opravdu HODNĚ!

V těchto letních dnech je úplně zbytečné nanášet jakkékoliv make-upy, protože se Vám stejně zachvilku roztečou a budete vypadat ještě hůře než předtím - věřte mi! :D Takže jsem použila pouze korektor pod oči nebo na jiná nedokonalá místečka, která potřebuji zakrýt. Potom nezapomeneme přepudrovat :)
Dále pokud máte tak hrozné obočí, které potřebuje NUTNĚ upravit jako já si připravte tužku na obočí popřípadě tmavý oční stín a vytvarujte si ho podle potřeby.
Když je to tutoriál na jednoduché letní líčení přeskočímě jakkékoliv stíny (ale pokud chcete klidně je použijte) a vrhneme se hned na oční línky, které jsou pro mě nutností. Jen s řasenkou si občas připadám taková namalovaná-nenamalovaná :D Použila jsem gelové linky od Essence a řasenku od Maybelline The Falsies.
Nesmíme zapomenout přidat tváři trochu barvičky a tak trochu vykonturujeme obličej pomocí bronzeru (já použila od NYC), přidáme trochu zdravíčka pomocí tvářenky (Bourjous v odstínu Rose de jaspe) no a už nám chybí jedině rtěnka. Tu jsem vybrala přesně dělanou na léto a tudíž i moji nejoblíbenější od Maybelline color whisper v odstínu Coral ambition. A jsme hotoví :))

1 komentář: