pondělí 28. dubna 2014

AVON Make up setting spray / Fixátor make-upu first impression

Věřím, že všechny už jste slyšeli o fixátorech make-upu, co používají známé youtuberky. Jedná se většinou o značky Urban Decay nebo Model in a bottle.




A protože si myslím, že pro většinu z nás jsou tyto fixátory nedostupné přináším Vám článek o takovém fixátoru od Avonu. Objednala jsem si ho jen tak na zkoušku, nestál moc, seženete ho do stovky, ale celkem mě překvapil :) Je fakt, že po tom co dokončíte make-up a následně zafixujete Vám makeup vydrží mnohem déle - hlavně na tvářence a bronzeru to jde poznat. Desing obalu se mi taky moc líbí, působí tak nějak profesionálně :) Za mě rozhodně stojí za zkoušku! Může se stát Vaším velkým pomocníkem.


Už jste nějaký fixátor vyzkoušeli?

1 komentář:

  1. Nezkoušela jsem, ale podle tvé recenze určitě vyzkouším! Může se to hodit na nějáké akce nebo tak :).

    OdpovědětVymazat