středa 23. dubna 2014

Gabriella Salvete SUGAR lak na nehty

Ahoj všichni!

Dnes přináším článek o novém laku, kterého jste si určitě všechny všimly v drogériích. Jedná se o jeden z nejnovější kolekce laků od Gabriella Salvete s názvem SUGAR. Kolekce obsahuje myslím (?) 5 nebo šest odstínů. V rámci testování na facebooku jsem si mohla lak vyzkoušet jako jedna z prvních :-) A hrozně mě nadchnul! Mám ho v odstínu True love 05, což je krásná vínová barva. I přesto, že šíleně nesnáším odlakovávání různých třpytek a tento lak obsahuje takové bílé tečky (nevím jak to správně nazvat :D), tak se mi lak moc líbí a podstoupím kvůli němu trápení s 15 minutovým odlakováním :D Nanáší se celkem dobře, ikdyž na štětečky od miss sporty nemá ;-) Kryje suprově ve dvou vrstách, takže za mě ano a všem vřele doporučuji vyzkoušet.

Co vy si myslíte o tomto novém laku, vyzkoušeli jste ho už také?


4 komentáře:

  1. Tedaaa, děkuji za komentář! :-) Ale nic extra většinou netvořím, jen co mi rodinné poměry dovolí. :-D Jinak rozhodnutí jíst zdravěji schvaluju, i když postavu máš krásnou. ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Juuuu na tuhle kolekci jsem už v dorgerii taky koukala:) přemýšlím, že si nějakej koupím:) tenhle červenej je moc krásnej:))

    OdpovědětVymazat