neděle 20. dubna 2014

Everyday makeup

Hi everyone!!

Po dlouhé době Vás tu opět vítám :-) Připravila jsem si pro Vás článek na superlehký každodenní makeup. Na narozeniny jsem dostala paletku ItsJudyTime, kterou jsem si hrozně moc přála a tak ji použiju pro tento tutorial. Má hrozně krásné neutrální barvy, pro každý den jako dělané! A nechybí i pár ,,pop of colors". Jsem z ní vážně unešená, kdybyste chtěli o této paletce více informací nebo takzvané swatche dejte mi vědět dole v komentářích, hrozně ráda takový článek udělám :-)


Tutorial shrnu do pár kroků:

1. Naneste bázi pod oční stíny.
2.Na celé pohyblivé víčko rozetřete nejsvětlejší bronzový stín.
3.Stín rozblendíme do záhybu se světle hnědým stínem.
4.Do vnějšího koutnu naneseme nejtmavší stín.
5.Blendícím štětcem všechno ještě důkladně rozetřeme a pod obočí a do vnitřního koutku oka naneseme bílý stín na projasnění.
6.Na linku se protentokrát vykašleme a oči dokončíme tím, že do ,,waterline" pod horními řasami naneseme černou tužku a oči nakonec ještě pořádně zvýrazníme řasenkou.



1 komentář: