pondělí 21. dubna 2014

OOTD

Ahoj všichni!

Jak jste strávili Velikonoce? Já celkem pohodově, chystali jsme se s přítelem do zoo, ale kvůli počasí jsme to odložili raději na jindy a tak jsem celý den strávila u filmů a pak učení :/ (zkouškové se nám začíná blížit..). No ale přece jsme vlastně někam zajeli :D do mekáče na jídlo (přísahám, že tam chodím jen občas!) :-) Vzala jsem si na sebe krásný korálově-červeno-růžový svetřík, normální světlé džíny, přidala šátek a krásný zlatý náramek, co jsem dostala od kamarádky k narozeninám. Prostě takový pohodový outfit :-)


Lak je od rimmelu z kolekce Rita Ora v odstínu Breakfast in bed.

1 komentář:

  1. Ahoj! máš hezký blog :-) !
    Do Mekáče taky jenom občas zajdu, snažím se to omezovat :-D , ale co jednou za čas neuškodí že?! :-D
    Jinak se mi moc líbí tvůj šátek, moc hezky oživil celý outfit!

    OdpovědětVymazat